PONUDBA

Novosti

» Trenutno ni novih izdelkov

SPLOŠNI POGOJI

  • Splošni pogoji poslovanja določajo medsebojne pravice in obveznosti podjetja SLANA-COM, Slana Tina s.p. (v nadaljevanju ponudnik) in kupca.
  • Dostopnost informacij
  • Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:
  • Identiteto podjetja
  • Kontaktne podatke (e-pošto, telefon)
  • Bistvene značilnosti blaga
  • Dobavljivost izdelkov
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • Vse cene bodo jasno in nedvoumno določene, iz njih bo razvidno ali že vsebujejo davek in stroške dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe
  • Pojasnjen postopek ob pritožbi
  • Cene izdelkov
  • Cene vseh izdelkov so v EUR z DDV. Veljavnost cene za izbrano blago ali storitev velja na dan sklenitve nakupne pogodbe oziroma po ponudbi, ki jo prejme kupec. Veljavnost predračuna je navedena na samem predračunu. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru, da so vaši osebni podatki oziroma podatki o pravni osebi netočni oziroma pomanjkljivi, naročila ne bomo upoštevali.

  • Naročanje izdelkov
  • Izdelke lahko kupec naroča 7 dni v tednu in 24 ur na dan tako, da pošlje naročilo preko elektronske pošte na info@slanacom.si, ali preko telefona vsak dan med 10.00 in 19.00 uro.
  • Načini plačila
  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi dostavna služba (Pošta Slovenije d.o.o.). Ob prejemu pošiljke na dom plačate odkupnino z gotovino (vrednost naročenih izdelkov + poštnina).  Strošek pošiljanja je obračunan po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
  • Plačilo po predračunu
  • V primeru, da se kupec odloči za plačilo izdelkov po predračunu, kupcu po elektronski pošti pošljemo predračun, ki ga kupec poravna na transakcijski račun (TRR) podjetja. Predračun kupec poravna bodisi preko spletne banke ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Ob prejemu obvestila o plačilu predračuna kupcu izdelek pošljemo na kupčev naslov.
  • Dostava
  • Z dostavno službo
  • Blago pošiljamo preko dostavne službe Pošte Slovenije, strošek pošiljanja pa je obračunan po veljavnem ceniku le-te, razen v primeru, ko je ob izdelku navedeno drugače. Za poškodbe med prevozom ne odgovarjamo, vse izdelke, ki nimajo proizvajalčeve embalaže pa ustrezno zapakiramo in zavarujemo pred poškodbami. V kolikor ste v času dostave na dom odsotni, prejmete obvestilo poštarja, s katerim prevzamete pošiljko na lokalni pošti.
  •   2. Osebni prevzem je mogoč ob poprejšnjem dogovoru med ponudnikom in kupcem.
  • Vračilo poškodovane pošiljke
  • Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebino. V primeru fizičnih poškodb pošiljke ali v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljavcu (Pošta Slovenije d.o.o.), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.
  • Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju odnesite na najbližjo pošto in izpolnite reklamacijski zapisnik ter jo vrnite na naslov ponudnika.

  • Vračilo blaga         
  • Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema blaga brez navedbe vzroka odpove pogodbo. Rok prične teči z dnevom, ko je kupec blago prevzel. Najkasneje v 30-ih dneh od obvestila o odpovedi pogodbe mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa.
  • O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 15 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov info@slanacom.si ali pisno na naslov ponudnika.
  • Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino takoj, ko je mogoče, vendar najkasneje 30 dni od odpovedi pogodbe.Ponudnik ne bo sprejel pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

  • Odgovornost ponudnika
  • Ponudnik se bo trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnost artikla, rok dobave ali cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov na spletni strani, zato bo kupec v takem primeru obveščen o spremembah in ponudnik mu bo omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
  • Ponudnik ne odgovarja za vsebino fotografij izdelkov in promocijskih fotografij, saj so le-te simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga.

  • Pritožbe in spori
  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti info@slanacom.si ali po klasični pošti na naslov ponudnika. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Ponudnik in kupec se zavezujeta, da bosta storila vse kar je v njuni moči, da morebitne spore rešita sporazumno.
  • Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
  • Varnost podatkov
  • S potrdilom nakupa dovoljujete, da ponudnik upravlja z vašimi osebnimi podatki. Ponudnik pa se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ( Ur. list št. 86/2004).
  • Zbrane osebne podatke bo ponudnik uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja, informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.
  • Spoštujemo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bomo storil vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

  • Omejitev odgovornosti
  • Vsebina strani je informativnega značaja, ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe spletne strani ali informacij na spletnih straneh.
  • Ponudnik bo pri oblikovanju teh spletnih strani skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov vsebovanih na teh spletnih straneh, vendar za njihovo točnost in celovitost ne jamči in ne prevzema nobene odgovornosti, ki bi izvirala iz njihove uporabe.
  • Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali odstranitve spletnih strani (v celoti ali delno) brez predhodnega obvestila.Spletne strani vsebujejo tudi povezave do spletnih strani drugih fizičnih in pravnih oseb, za katere ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za njihovo delovanje in vsebino. Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitno občasno nedelovanje spletne strani.

  • O piškotkih
  • Spletna stran www.slanacom.si uporablja piškotke za analizo prometa in izboljšanje uporabe spletne strani. Z uporabo spletnega mesta www.nanopc.si se strinjate z uporabo piškotkov na našem portalu.

Z dne 25. maja 2018, začne veljati nova splošna uredba o varstvu podatkov (BDPR) , ki vključuje bistvene spremembe v predpisih o varstvu osebnih podatkov. Ob tej vam priložnosti želimo pojasniti metodo, po kateri Slana Marjan s.p.vrši ter procesira vaše osebne podatke.

Informacije, ki jih pridobimo od vas, torej vaše ime, priimek, telefonsko številko, poštni naslov in e-poštni naslov, se uporablja in obdeluje samo za naslednje namene:

1. Vaše ime, priimek, telefonsko številko in e-poštni naslov uporabljamo kot doslej, ter za  mogoča pogajanja in dogovore, o morebitnem poslovnem sodelovanju.
2. Za izboljšanje obstoječega ali bodočega sodelovanja.

Vaši podatki bodo shranjeni in obdelani samo za te namene in sicer v obdobju treh let od datuma pridobitve podatkov. Če ne želite, da bi vaše podatke uporabljali za poslovno sodelovanje z nami, bomo vaše osebne podatke trajno izbrisali. Vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Če želite dostopati do informacij o vaših osebnih podatkih ki jih imamo, če imate kakršnakoli nasprotovanja načinu, kako SLANA-COM,Slana Tina s.p. obravnava te podatke, če želite da spremenimo ali izbrišemo vaše podatke pred iztekom obdobja treh let, ali če želite, da vam posredujemo vse informacije o tem, kako bomo obdelali vaše osebne podatke, lahko pošljete zahtevo na naslov: e-pošta: info@slanacom.si